Δικαίωμα υπαναχώρησης
Ο πελάτης διατηρεί δικαίωμα υπαναχώρησης, για οποιοδήποτε λόγο και χωρίς καμία δικαιολογία, σύμφωνα με το οποίο έχει στη διάθεσή του προθεσμία 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος, για να επιστρέψει το προϊόν που αγόρασε και να ζητήσει αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι το προϊόν να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, η συσκευασία του να είναι άθικτη(κλειστή) και να περιλαμβάνει το αρχικό περιεχόμενο. Τα έξοδα επιστροφής θα βαρύνουν τον πελάτη.
Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων θα χρησιμοποιηθεί το ίδιο μέσο πληρωμής που ο πελάτης χρησιμοποίησε για την αρχική συναλλαγή, εκτός και αν συμφωνήσει ρητώς σε διαφορετικό τρόπο επιστροφής χρημάτων.
Η επιχείρηση δικαιούται να καθυστερήσει την επιστροφή χρημάτων μέχρις ότου λάβει πίσω τα αγαθά ή μέχρις ότου ο πελάτης παράσχει αποδείξεις ότι έχει στείλει πίσω τα προϊόντα.
Πριν την επιστροφή της παραγγελίας, ο πελάτης θα πρέπει να συμπληρώσει το ΕΝΤΥΠΟ_ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ.pdf και να ενημερώσει την επιχείρηση στο τηλέφωνο 210 67 17 711 ή στο e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε..
Εξαιρέσεις από την υπαναχώρηση.
ΔΕΝ χωρεί υπαναχώρηση σε προϊόντα που έγιναν ειδική εισαγωγή
- Ηλεκτρικά πατίνια
- Ρολόγια χειρός
- Retrofit parts
- Προϊόντα που έγιναν ειδική εισαγωγή απο προμηθευτή μας, ειδικά για τον πελάτη κατόπιν εντολής του.
Ελαττωματικό προϊόν
Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος, ως προς τη λειτουργία του (DOA), ο πελάτης έχει δικαίωμα υπαναχώρησης με επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος με νέο ή αντικατάσταση του με άλλο μοντέλο της αρεσκείας του σε αντίστοιχη τιμή (για διαφορές τιμών η επικοινωνία με το κατάστημα είναι απαραίτητη) εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής αυτού. Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής (ή/και της νέας αποστολής, στις περιπτώσεις αντικατάστασης/αλλαγής) θα βαρύνουν την επιχείρηση.
Πριν την επιστροφή της παραγγελίας, ο πελάτης θα πρέπει να ενημερώσει την επιχείρηση στο τηλέφωνο 210 67 17 711 ή στο e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε..
Αρνηση Παραλαβής
Σε περίπτωση μη παραλαβής της παραγγελίας από τον πελάτη λόγω δικής του υπαιτιότητας το κόστος επαναποστολής βαρύνει τον πελάτη.
Η επιχείρηση ουδεμία ευθύνη φέρει για την επικοινωνία του πελάτη με την εταιρεία ταχυμεταφορών (courier).